آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نوستالژی| سبقت خراسان از ارومیه در خانه

  • کد خبر: ۸۷۲۵۵
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
نوستالژی| سبقت خراسان از ارومیه در خانه
گزارش ویژه کیهان ورزشی ۴ بهمن ۶۵ از دیدار خراسان و ارومیه در لیگ والیبال سراسری فجر را در این مطلب بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله کیهان ورزشی در شماره ۴ بهمن ۱۳۶۵ خود گزارشی از دیدار نزدیک و هیجان‌انگیز خراسان و ارومیه در لیگ سراسری والیبال فجر منتشر کرد. تیم خراسان در پایان هفته سوم این رقابت‌ها با وجود این پیروزی در جایگاه ششم جدول هشت‌تیمی این مسابقات قرار داشته است. در ادامه بخشی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند:

خراسان ۳ - آذربایجان‌غربی ۲
داور اول: شهباز صدری از اصفهان / داور دوم: شمس الدین مکی از گیلان
تماشاگر: ۲۶۰۰ نفر
درآمد: ۴۶۶۸۰۰ ریال
ترکیب خراسان: حمیدرضا عرفانیان، سیاوش دلقندی، بهمن دلقندی (کاپیتان)، حسین آزاد، محمد چرخکار، قاسم ایزدی، محسن مشتاق، رضا شفا، جبار قوچان‌نژاد، محمد مکاریان، جمال قوچان‌نژاد و جلال حسینی‌فر/مربی: جواد فخار
ترکیب آذربایجان‌غربی: حمید مومنی (کاپیتان)، نوبخت سیدعباسی، حمید ساداتی، رسول باباصباحی، جاوید محسنی، بهرام نجفی، حمید پیرمحمدی، رامین مرادپور، عباس پیشرو، قهرمان بهرامی، عباس ساعی و اسد محمدپور/مربی: یدا... کارگرپیشه

تالار مهران مشهد (جمعه ۳ بهمن‌۶۵) - خراسان پس از ۲ شکست در برابر آذربایجان‌شرقی و تهران باز در مشهد میزبان آذری‌های باخترنشین بود. خراسانی‌ها در یک نبرد طولانی و سنگین آذری‌ها را درهم کوبیدند. آذری‌های غربی پس از به‌زانودرآوردن اصفهان در خانه خودشان با اندیشه تکرار پیروزی هفته قبل به دیار امام‌رضا (ع) بار سفر بستند و آن‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، خراسان و آذربایجان‌غربی رقابت نزدیکی را از شروع بازی دنبال کردند. ۲ تیم با آمادگی کامل آمده بودند تا بازی حساسی را برای به‌دست‌آوردن ۲ امتیاز و کسب مکانی مناسب در جدول رده‌بندی برگزار کنند.

والیبالیست‌های همیشه مطرح ارومیه که با شیوه‌های گوناگون در برابر حریفانشان ظاهر می‌شوند، با بازیکنانی، چون حمید مومنی، نوبخت سیدعباسی، حمید ساداتی، رسول باباصباحی، جاوید محسنی و بهرام نجفی به میدان آمدند و خراسان با حفظ آرایش پیشینش در مسابقات گذشته فقط حسین آزاد را به جمع خود اضافه کرده بود.

میزبان با بهره‌گیری از دفاع محکم و باقدرت برادران دلقندی، قاسم ایزدی، جبار قوچان‌نژاد و اسپک‌های محکم حسین آزاد امتیاز‌های خوبی به‌سود خود ثبت کرد. خراسان در تاکتیک حمله بیشتر حرکاتش را در ۲ سوی آنتن و با پاس‌های بلند و یکنواخت اجرا می‌کرد و این حرکت سبب می‌شد فضای بازتری برای حمله ایجاد کند و از سوی دیگر، ارومیه‌ای‌ها با پاس‌های کوتاه دوبله و دوبله‌ضربدر زمین خراسان را به‌خوبی نشانه می‌رفتند.

دست اول: شروع بازی با اسپک محکم حسین آزاد همراه شد و آزاد با این ضربه ورودش را اعلام کرد. پس از تساوی ۲ تیم در امتیاز پنجم و زمانی که اسپک باباصباحی امتیاز ششم را برای ارومیه‌ای‌ها رقم زد، اوج‌گیری مهمان تا امتیاز ۱۳ ادامه یافت. تعویض پاسور از جانب خراسان چیزی از برتری ارومیه‌ای‌ها نکاست و سرانجام این دست ۱۵ بر ۹ به‌نفع مهمان خاتمه یافت.

دست دوم: خراسان برای جبران شکست دست نخست سیاوش دلقندی را به بازی فراخواند، اما ارومیه‌ای‌ها با یک جهش خیره‌کننده خودشان را به امتیاز ۶ رساندند، درحالی‌که فقط ۱۲ امتیاز به‌حساب خراسان نوشته شده بود. در این لحظات اسپک‌های کوتاه و دوبله تماشایی آذری‌ها دفاع خراسان را در جا میخکوب کرده بود، اما این برتری دوام نیاورد و خراسان با کار خوب بهمن دلقندی، حسین آزاد و جبار قوچان‌نژاد به جمع‌آوری امتیاز مشغول شد و دست دوم را ۱۵ بر ۱۲ به‌سود خود پایان داد.

دست سوم: میزبان از ابتدا تا انتها پیشتازی‌اش را در این دست حفظ کرد تا اینکه روی امتیاز ۱۳ بر ۷ به‌سود خراسان، کارگرپیشه مربی ارومیه‌ای‌ها مجبور به گرفتن دومین تایم‌اوت برای تیمش شد، اما سرویس‌های مواج خراسان و اسپک‌های پرقدرت و سنگین آزاد، دلقندی و قوچان‌نژاد یکی پس از دیگری در زمین ارومیه‌ای‌ها فرود آمد. دست سوم نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به‌سود خراسان پایان یافت.

دست چهارم: آذری‌های غربی که دست سوم را واگذار کرده بودند، هوشیارتر ظاهر شدند. در این دست یک لحظه آرامش در میان میدان وجود نداشت و همه‌چیز درحال حرکت بود و ۲ تیم لحظه‌ای از حرکت باز نایستادند. در پایان ارومیه‌ای‌ها که تلاش دوچندان داشتند، پیروزی ۱۵ بر ۱۲ را در کارنامه‌شان ثبت کردند. ضمن اینکه این دست یکی از دست‌های طولانی این دیدار بود.

دست پنجم: این دست با برتری ارومیه آغاز شد و شاگردان کارگرپیشه تا امتیاز ۶ بر ۱ پیش بودند. در این اوضاع، جواد فخار اعلام تایم‌اوت کرد. بعد از این تایم‌اوت خراسانی‌ها به پرواز درآمدند و برتری‌شان را با توپ‌گیری و پوشش‌های پشت دفاع تا ۱۱ بر ۷ ادامه دادند، ولی تایم‌اوت بموقع کارگرپیشه از ادامه کار خراسانی‌ها کاست و فاصله امتیازاتشان را کمتر کرد. این دست را خراسان ۱۵ بر ۱۱ به‌سود خود تمام کرد و درمجموع خراسان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->